Försent och hingstval..

Sv: Försent och hingstval..

Kanske ett gott råd att snegla mer på renodlad gångartshingst då iom. stammen:). Kanske rimmar dåligt vid ev. försäljning annars?
Grundtanken och möjligheterna att behålla finns. Har ev. en intressent på ev. avkomma men vi får se..
Don romantic då även om han är importhingst?
Vade passar DP till för ston?
Min är ju nära 170 och dom brukar ligga ok i höjd i stostammen..
 
Sv: Försent och hingstval..

Av hingstarna du tagit upp röstar jag för Zuidenwind!:bow:

Har en åring efter honom, snygg och högrest, rör sig med en tilltalande egen balans med fina bakben ffa.
Modern till den är nu högdräktig med Highcruiser. HC har enligt mig en väldigt tilltalande stam, men undrar som Maja_Kandi varför man inte hör mer av honom?

HC avkommorna stallägaren fött upp hos oss har varit snygga, bra temperament och trevliga gångarter. Dock den ena har veka bakkotor (svårt att säga från vem det kommer) och så min personliga åsikt är att HC verkar ge långa ryggar?

Min ZW unge har ett fint uttrycksfullt huvud.
406529_10150546924066344_563156343_8987215_1683095774_n.jpg


Lycka till med ditt val!:)
 
Sv: Försent och hingstval..

Förlåt OT men gud så söt:love:

Till TS, vi har dräktigt med DP och kan bara berätta att vårt sto tog sig i första brunsten på ett skick så ifjol hade han supersimmare:)
 
Sv: Försent och hingstval..

*kl*

Haha det är bra om man kollar datumen på trådarna man läser!

Jag satt hör och förundrade mig över att TS (o andra) ojade sig över att det kanske var försent att betäcka...i februari :rofl:
 
Sv: Försent och hingstval..

Jag rider en Don Primero häst nu och det är nog bland det roligaste jag ridit på länge. :love:
Hoppa kan den också, dubbeldiplom på treårs. Långbent och Mycket snygg.

Hon har en helsyster som antagligen kommer att bli ännu bättre än vad hon själv är.
 
Sv: Försent och hingstval..

Ha, ha..Förstod att det blir lite konstig överskrift på min tråd..

Då låter faktiskt DP jätteintressant eller Zudden. Min häst har en gga kort rygg.
Charlott, din bebis ser ju jättefin ut:love:..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp