Föräldrapeng

C

Clintan

Läste på FKs hemsida att om den ena föräldern ska vara hemma mer än halva tiden, måste den andra överlåta sina dagar till den föräldern (detta var vid gemensam vårdnad). Måste man skicka in något intyg eller hur gör man? Jag kommer att vara hemma något mer än sambon, hur mycket vet vi inte än.
 
Sv: Föräldrapeng

Tror att de va något papper man skulle fylla i. ring dom och fråga=)
 
Sv: Föräldrapeng

Får du hem pappersblanketter och ska fylla i så står det vart pappan ska fylla i om du tar ut fler dagar än hälften
så det är inte något svårt alls. Hur man gör på internet vet jag inte.....
 
Sv: Föräldrapeng

Jag får ringa och fråga. Tycker FK är det mest tunggrodda som finns i det svenska samhället. :crazy:
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
Svar
8
· Visningar
1 332
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
1 153
Senast: Crossline
·
Småbarn Jag och maken har börjat diskutera hur vi vill dela vår FL när lillebror kommer i vår. Med dottern gjorde vi en överlappning: först var...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 088
Senast: gulakatten
·
Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
3 076

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp