Fölvisningarna 2013 och riksföl!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Festina_Lente

Trådstartare
Vi har ju så många fina föl här på Buke! Men jag har varit borta härifrån sedan mitten på sommaren. (småbarn, föl osv tar ju sin lilla tid)

Men jag kan inte hitta någon sammanställning av vad alla fölen fått på fölvisningarna.

Hade ju varit kul att få reda på vad alla fått. (Jag har sett en hel del på föl 2013 tråden :-) )

Vilka åkte iväg på riks och hur gick det för dem?

Lägga gärna in bilder också så vi alla kan få njuta lite av "finingarna" samt omdömmena (om man har dem tillgängliga) samt poängen.
 
Sv: Fölvisningarna 2013 och riksföl!

Det finns ingen sammanställning, du får läsa om det i föltråden. Annars kommer denna tråd fyllas av text och bilder som redan finns i den tråden och enligt Bukefalos regler ska saker bara diskuteras på ett ställe.

Görel moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 251
Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
2 908
Senast: muslidag
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
25 773
Senast: alazzi
·
Hästvård Hej. Får snart panik över min häst, vet inte vad jag ska göra med henne. Hon fick mugg/rasp i sommras, inifrån då det var torrt och...
Svar
19
· Visningar
4 110
Senast: Hedwig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Valet i USA
  • Bästa film
  • Vad gör vi? Del CCII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp