Foderstatsprogram!!

Sv: Foderstatsprogram!!

fick inte riktigt till det där med aktivitetsnivå och ras om jag skulle ändra det.. måste finslipas!
/U

har oxå skrivit in alla värden i excel men jag får den inte att räkna :crazy: känns ganska dumt eftersom vi har hålllit på med det i skolan jätte mkt på datakunskapen, men kanske är fel på mitt program ;)
ska testa lite nu :p

Inga som vet några program?? Det var det som efterfrågades! Är inte intresserad av att gör något eget program! :crazy:

jag har redan skrivit flera program hippocampus och freefarm, finns äskert fler, finns nått som heter Pc horse men det måste du ladda ner till datan och ha som nån kod för att kunna använda tror jag.
Är dom jag vet, sök på oderstatsprogram i nån sökfuntkion så kmr det upp.
Tkr det är bra att man lär sej räkna själv eftersom de går efter tabellhästen och det inte stämmer på alla hästar, är bra man vet hur mkt energi och SmRp sin häst får så att om man måste höja så kan man lägga sej på den nivån till nästa höst igen.

Liknande trådar

Foder & Strö Hej, är rätt ny/okunnig på detta med hästens foder. har bla använt mig av olika foderstatsprogram för att få till rätt foder och rätt...
Svar
5
· Visningar
695
Senast: Cattis_E
·
Foder & Strö Då min häst har FFV som vi inte får bukt på ska vi testa GastoGard. Dock går det inte att ge honom orala sprutor, har någon provat att...
Svar
5
· Visningar
595
Senast: AbCdE
·
Foder & Strö Man skall höra mycket för öronen trillar av. Senaste påståendet jag har hört är att betfor enligt en bekant inte skulle vara bra för... 2 3
Svar
53
· Visningar
4 706
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Jag har en gammal ponny, 26 år, som har börjat få lite svårt att tugga hö (Duktig hästtandläkare har undersökt och bedömt.). Hon blev...
Svar
18
· Visningar
1 165

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka