igbest
Trådstartare
Jag har ju två dvärgschnauzrar, just nu äter dom Orijen men jag tycker att det är lite dyrt, jag skulle vilja ha ett lite billigare alternativ men fortfarande ett foder som är bra. Funderar lite på "färskfoder" men jag är lite skeptisk då skägget inte luktar så gott efter att dom ätit + att jag är lite dålig på att komma ihåg att ta fram ur frysen. Sen så har vi inte så stor frys heller så det ryms inte så jättemycket.
Kan man blanda torrfoder och färskfoder?
Det jag även har reagerat på Orijen är att dom har så mycket "konstiga" ingredienser i sitt foder som: röda linser, kikärter, gröna ärtor, gula ärtor, gröna linser, sillolja (2%), ärtfibrer, jams, soltorkad alfalfa, pumpa, butternutsquash, spenat, morötter, Red Deliciousäpplen, Bartlettpäron, tranbär, blåbär, kelp, lakritsrot, angelikarot, bockhornsklöver, ringblomma, söt fänkål, pepparmyntsblad, kamomill, maskros, sommarkyndel, rosmarin. Jag förstår inte riktigt vad dessa tillsatser är bra för.
Jag vill gärna att det är mycket kött i maten.
Någon som kan hjälpa mig med detta?
Kan man blanda torrfoder och färskfoder?
Det jag även har reagerat på Orijen är att dom har så mycket "konstiga" ingredienser i sitt foder som: röda linser, kikärter, gröna ärtor, gula ärtor, gröna linser, sillolja (2%), ärtfibrer, jams, soltorkad alfalfa, pumpa, butternutsquash, spenat, morötter, Red Deliciousäpplen, Bartlettpäron, tranbär, blåbär, kelp, lakritsrot, angelikarot, bockhornsklöver, ringblomma, söt fänkål, pepparmyntsblad, kamomill, maskros, sommarkyndel, rosmarin. Jag förstår inte riktigt vad dessa tillsatser är bra för.
Jag vill gärna att det är mycket kött i maten.
Någon som kan hjälpa mig med detta?