@Alexandra_W - jag kikade på denna nu, och det står att det är 3 fodringar/24 timmar, inte fem?
Jag har fem på mina men de kan ju gjort om. Om frequent feed funktionen är kvar ger den flera än tre dock (jag använder alltid den)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Alexandra_W - jag kikade på denna nu, och det står att det är 3 fodringar/24 timmar, inte fem?
Jag har fem på mina men de kan ju gjort om. Om frequent feed funktionen är kvar ger den flera än tre dock (jag använder alltid den)
@Ainon @Alexandra_W nu har min cat mate c3000 kommit och jag har programmerat och provat den.
Himla smidig fiffig sak !
Dock blev det uppenbart direkt att jag behöver en till
Olof och Svante drog 5 meter första gången de hörde ljudet men kom tillbaka direkt. Svante var först fram och sen vaktade han skålen med portionen så Olof vågar inte tränga sig fram
Ska klicka hem en till .
Jag skruvade fö enligt möjligheten som finns fast min i en träplatta så katterna inte kan välta den eftersom den väger typ noll.
Tack igen Alexandra för tipset ! Jag gillar’n mycket och det underlättar massor ang att inte bli låst/måsta skynda hem när man har missar som inte kan ha fri tillgång![]()