Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hejsan
Jag tänkte för första gången i mitt liv göra en analys av pållarnas hö. Men jag har lite frågor först:
1. Vart vänder jag mig?
2. vad kostar det?
3. hur lång tid tar det innan svaret kommer?
1. Vart vänder jag mig? www.analycen.se brukar jag använda mig av. Finns några fler, bla. Hjortens lab.
2. vad kostar det?
Ca 600 för mj, smrp och mineraler.
3. hur lång tid tar det innan svaret kommer?
Har varit lite olika men mellan ca 1-2 veckor. Oftast går det ganska fort dvs. inom en vecka från det att du skickar in det får du svaret, men några gånger har jag fått vänta lite längre på resultatet.
Foder & Strö
Suck, nu är vi där igen. Efter att ha varit helt bra i magen hela sommaren och inte stått emot det minsta i ridningen så börjas det igen...
Foder & Strö
Jag har äntligen en analys på vårt grovfoder, och sitter därför och försöker räkna på hur vi ska fodra.
Vi har en lite låg kvot (5) och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.