Foder till fånghäst som tävlar

S

speedygirl

Ja är det någon som vet vad man kan tänka sig att ge för foder till en fånghäst som tävlar regional i hoppning. Har tidigare gett havre men nu är det ju inte så bra då fång har spökat till det. Alla vi andra i stallet fodrar med Mustang-fodret och då är ju frågan om man ska köpa det och ge min B-ponny me.

Dodson & Horell har ett par foder som passar just fånghästar. Hemsidan där det står om återförsäljare kan jag pm:a till dig om du vill...

Mvh
Tillis

Liknande trådar

Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
1 926
Senast: Roheryn
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
20
· Visningar
2 078
Foder & Strö Jag behöver hjälp med halm för lättfödd d-ponny. Vi köpte en överviktig (eller fet 🤷🏽‍♀️) ponny. Bedömd 7.5 på en skala till 9 av...
Svar
16
· Visningar
2 007
Senast: CaisaCax
·
Foder & Strö Ok, här kommer ett riktigt I-landsproblem. Jag var i kontakt med Kr@fft runt årsskiftet, för att be om provpåse på Plus Protein. Detta...
2
Svar
34
· Visningar
3 577
Senast: Habina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar