foder till 4,5 mån rottis valp

Rotterö

Trådstartare
Byta från lonestar valpfoder till ?????

Hon äter dåligt. Har ätit 3 gånger per dag.
kenneln säger att jag skall minska till 2 gånger och byta till ris o lamm lonestar.

Jag funderar på i stället att gå över till best in schow ris o lamm?? Är det bra ? likvärdigt?

Hur myucke äter era i del när dom är 4,5 mån
8-10 dl ??

Snälla ge ett bra tipps ej för dyrt foder
 
Sv: foder till 4,5 mån rottis valp

Jag har haft hundar som äter dåligt, jag bytte till Pro Plan Salomon & Rice och båda hundarna som alltid krånglat äter idag med god aptit.
Även valpen fick vuxenfoder.
Dessutom drog jag ner ett mål och nu får dom bara en gång om dagen och konstigt nog ser dom mycket finare ut i hullet....
 
Sv: foder till 4,5 mån rottis valp

Best in Show Lamm o ris fick min förra hund klåda av. Men hon hade även ätit av det fodret flera år tidigare och då var det ok...sen gick det inte.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
1 155
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Okej jag behöver hjälp, ju mer jag grotta ensam desto svårare blir det. Jag ska byta foder till Emiron, hans mage är inte vad den borde...
2
Svar
24
· Visningar
5 318
Senast: calm
·
Hundhälsa Ja, jag har ju två hundar med problemmagar.. Och två hundar med magar av stål. Det är dock en av de med problemmagar som jag inte blir...
Svar
9
· Visningar
1 992
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Finns ju en allmän fodertråd, men tänkte att det här behövde en egen tråd och struktur. Om det är fel ber jag om ursäkt! Sheltievalp på...
Svar
7
· Visningar
2 262
Senast: Lillebjörn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp