Födelsedagspresent

californication

Trådstartare
Hjälp! Skall på 2års-kalas på lördag, och har fortfarande inte köpt present. Vad köper man lämpligen åt ett barn som fyller 2år? Enda jag vet att barnet gillar i princip är ankor/fåglar i allmänhet. :angel:

Sv: Födelsedagspresent

Nej det finns stora bitar lego och jättestora bitar lego ;)

Vad ska de andra köpa? Kanske h*n får en spis så kan du kan köpa lite mini-kökssaker.

Ananrs har IKEA jättebra och billig tågbana :idea:

129 kr, finns massa delar extra att köpa till oxå om man vill ha mera räls och vagnar.
65510_PE176881_S4.jpg

Är ju från 3 år, men Rasmus (1½ år) lekte jättemkt med en kompis sons tågbana när vi var dit.

Ingen aning! Men av mamma får hon en docka, docksäng och lite sådär. :D

Åh, vilket toppentips! Hade inte ens tänkt tanken på IKEA. :bow: Tack, tack!

Böcker!
Som blivande förälder skulle jag tacksamt ta emot hellre böcker än leksaker!:grin:

Ikeas tågbana går dessutom att koppla ihop med Brios om de skulle vilja komplettera senare.

William fick detta på sin 2års dag:
Skottkärra och spade, lektält, duplo (det stora legot), griffeltavla (den från IKEA), trumma, kassaapparat, en sån där uppblåsbar häst som barnet sitter på och hoppar.

Något han också har gillat som han fick i julklapp var sån där delbar mat (plastmat som man sätter ihop med kardborreband). Det finns lite olika varianter men den han har är bröd, kniv och pålägg.

Nu vet jag inte prisklass på allt jag nämnde ovan, men det är lite tankar i alla fall...

Vad bra att fa lite tips, det ar sa svart att veta i forvag vad de kommer att gilla. Jag ska till ikea om tva veckor (antligen, valkommen till irland ikea!), kanske hittar lite skoj dar.

Åhh, vilken toppengrej det med! :bow: Får verkligen ge mig ut på stan på torsdag och kika runt. Meeeer tips! :D

/Kommer spräcka min köpgräns totalt :angel:

Var på tvårskalas för två veckor sedan...
Vi gav en pusselmatta med stora bitar som man lägger på golvet.

Det var poppis..

Min son fyllde två i maj. Han fick bla Duplo ("stor-lego") som han älskar och en stor pilatesboll :laugh: Han är tokig i bollar och den där stora gjorde succé! Vi leker med den varje dag :laugh:

Varför ska det alltid vara så svårt och hitta något när det finns miljoner saker till ett litet barn? Har alltid haft det problemet..
bamba.se har stort utbud på alla sorts leksaker, både för killar och tjejer. Hitta hello kitty saker där till min kompis lilla flicka. Vet nu inte om hon gillar det men finns säkert något hon kommer gilla!

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 534
Senast: Queen
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 963
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
4 925
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok I många år har jag funderat på vad det egentligen är för fel på mina föräldrar. De beter sig liksom inte riktigt som normala människor...
Svar
0
· Visningar
889
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka