Flyttad tråd

H

Halshuggen

Flyttad tråd, men det står inte vart. :crazy: Skulle väldans gärna vilja se om nån mer kan ha svarat, men tråden finns heller inte med om jag går och kollar på de som jag har startat. Vet att tråden nog inte låg helt rätt, men kunde ö h t inte hitta något bättre ställe. :angel:

Sv: Flyttad tråd

Hittar du inte tråden överhuvudtaget? Är den flyttad så finns det en länk så man kan klicka sej till tråden.

Den kanske har blivit borttagen? Den kan bli det om tråden t ex skulle anses vara smygreklam. PM:a moderatorn på forumet du la tråden på och fråga om så är fallet!

Sv: Flyttad tråd

Tråden är med största sannolikhet borttagen.
Vanligen flyttar vi trådar till en papperkorg, ibland blir det lite fel och det blir kvar en hänvisning trots att det inte går att följa den eller läsa tråden.

Din tråd är att anse som en annons eller efterlysning, sådana skall finnas på annonssidorna, inte forumet. Eller åk runt till de olika ridskolorna och försök bilda dig en egen uppfattning.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 552
Senast: Tilly_85
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
465
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
580
Senast: Myzan87
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 328

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka