Flytta till lägenhet

Guldaskig

Trådstartare
Kommer inom kort flytta till lägenhet och ska ta med mig katten. Behöver lite tips på hur jag kan göra flytten så lugn och behaglig som möjligt samt hur jag kan aktivera henne inomhus. De andra två flytten vi har gjort har gått kalasbra, hon är en riktigt cool och nyfiken katt! Känns bara lite jobbigt att vi nu ska flytta en tredje gång så ja, lite tips kanske vore på sin plats.

Vi kommer ha balkong som jag ska näta in så där kommer hon kunna sitta och kika, hon har ett katträd som jag kan ha på balkongen eller inomhus beroende på väder. Den använder hon sig en del utav. Hon gillar även att springa efter leksaker som jag kastar så det kan vi ju roa oss med. Fast jag skulle vilja ha tips på fler grejer! Hon är som sagt väldigt nyfiken och kryper gärna in i påsar, under täcken, hoppar upp på fönster, osv. så att spela på det vore ju kul :) Någon som har några idéer?
 

Liknande trådar

Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Catsu
·
Övr. Katt Jag och katterna ska flytta från hus till lägenhet och de går då från möjlighet till utevistelse till enbart utevistelse på balkong...
Svar
5
· Visningar
1 182
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 013
Senast: Thaliaste
·
Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
3 339
Senast: kma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp