Flytta "menyn"

cactuspower

Trådstartare
Någon har flyttat menyn på våran dator (har microsoft xp) med startknappen osv till vänster, detta gör att jag inte får upp vissa menyer i en del andra program. Hur får jag tillbaks "menyn" till att ligga längst ner på skärmen?

Hoppas nån kan förstå hur jag menar :p tackar på förhand för hjälpen.

Sv: Flytta "menyn"

Vänsterklicka på en "fri" yta, dvs utan tabbar och ikoner, och håll ned musknappen, dra nedåt eller åt det håll du nu vill ha den :)

Du får inte hålla i kanten på den (då breddar du den som sagt bara) utan någonstans mitt på. Och så drar du till det ställe där du vill ha den (höger, vänster, uppe, nere) så ska den följa med. Såvida den inte är låst, i så fall får du högerklicka och låsa upp först. Men är den låst ska du inte kunna bredda den heller, så låst är den nog inte...

:rofl: :rofl: :rofl:

Tryck på ett tomt ställe och dra den tillbaka. Förstora den så mycket du kan så du har stor yta att trycka på. :angel:
Du ska alltså hålla ner knappen (vänster) och dra fältet samtidigt som du har den nertryckt.. :angel:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Bukefalosnyheter Den här sidan startades 14/5 1996 och fyller därför 24 år idag! Under året har det inte skett några större uppdateringar av...
Svar
4
· Visningar
2 902
Senast: Gunnar
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 884
Hundhälsa V är en kastrerad risenschanuzerhane. Jag har haft honom sen han var 6 månader. Han har alltid varit en energisk hund och ganska "hård i...
Svar
19
· Visningar
5 076
Dressyr Var iväg och red en LC:1 idag på en klubb ganska långt hemifrån. Det visade sig dock vara helt klart värt de 1 h 15 min det tog dit...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
12 039
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka