Flyingegiggen

H

Hertiginnan

Hej!
Körde hos min förre körlärare en vagn som jag blev mycket förtjust i Tydligen kallas den för "flyinge giggen" och tillverkas av Troed Hansson. Men är det någon som vet hur mycket den kostar. Letar just efter en fin gigg för tävlingskörning till min unghäst som jag tänkte komma ut på banorna med i vår. Är det någon som vet om det finns nån återförsäljare i norrland av flyinge giggen? Tydligen bor Troed Hansson långt ner i sverige.

Tacksam för svar... /L

Sv: Flyingegiggen

Hej!
I somras när vi var och tittade på SM tog jag en liten broschyr av Troed Hansson. Han har en Gigg grundmodell för 22000 kr inkl moms och en Gigg VM-tävlingsutrustad för 34700 kr inkl moms.
Det står visserligen att prislistan är från 031118, men så vet du vad priserna är ungefär.
Själv skulle jag gärna vilja ha en av TH:s maratonvagnar, men vem har dryga 40000 till det...... :smirk:

Sv: Flyingegiggen

Har beställt en gigg av honom som förhoppningsvis snart ska vara färdig. Den kostade 34 000:- och är då fullutrustad med träskärmar, rejäl kuskbock, broms osv. (Längtar.......!) :banana:

Liknande trådar

E
Körning Hej. Jag kör en shettis på 12 år. Hon är tävlad hos förra ägaren & väldigt lugn, trafiksäker m.m. Min fråga är; Är det någon som...
Svar
1
· Visningar
884
Senast: agtatoon
·
Körning Min ena sele som jag köpte begagnad för några år sen kallas Flyingesele och har använts på Flyinge tillsammans med en Flyingegigg. Hade...
Svar
2
· Visningar
823
Senast: Lill76
·
Ekonomi & Juridik Flyttade från tidigare stall den 10/7, sista dag för flytt var den 31/7. Stått i detta stall sedan november 07. Ställt upp i ur o skur...
2
Svar
33
· Visningar
4 675
Senast: Niela
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024