Flyg häst till Brasilien hjälp

isi

Trådstartare
Hej undrar om någon kan hjälpa mig med hur jag ska gå till väga att transportera en häst från Stockholm till Sao paulo i Brasilien. Pris, företag osv. Tacksam för svar ! :)
 
Hej undrar om någon kan hjälpa mig med hur jag ska gå till väga att transportera en häst från Stockholm till Sao paulo i Brasilien. Pris, företag osv. Tacksam för svar ! :)
Vet inte helt säkert men misstänker att man måste frakta hästen via USA. Det finns en speditör som sköter de flesta internationella transporterna av hästar med flyg. Så om det var jag som var skulle göra det hade jag kontaktat dom och frågat om transportväg och priser.

Har ett minne av att det inte är OK att skriva ut deras namn här. Men jag skickar en länk till deras hemsida till dig.
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! ni som något nyligen kört hem häst genom att låta en hästtransportör köra hem den åt er, vad har ni betalat? jag har kontaktat...
Svar
16
· Visningar
3 628
Senast: Blyger
·
Hästmänniskan Hej! Har fått så bra tips och svar här på bukefalos på alla mina tidigare funderingar och frågor.. så kör en fråga till. 😝 Jag är ju...
2
Svar
20
· Visningar
1 449
Senast: Oknytt
·
Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
1 085
Senast: valy
·
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 208
Senast: L(i)FE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp