Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara mekanisk borttagning som funkar upplever jag. Naglar, ögonbrynskniv, rakhyvel eller ev. ryktsten.Hur får man bort de äckliga flugäggen? Har testat med bikarbonat - ingen skillnad, ögonbrynskniv - pälsen ramlade av plus att det var besvärligt på seniga ben. I år funderar jag på att ta den lilla klippmaskinen
Och billig! 3-pack för 10 kr på det stora gula varuhuset.Tycker ögonbrynskniv är bäst.
Extremt billigt! Jag har nog köpt på typ kicks men det är billigt även därOch billig! 3-pack för 10 kr på det stora gula varuhuset.
Jag fick med mig beställningar från andra vänner med hästar när jag var där senast, kassabiträdet måste trott att jag var väldigt passionerad kring ögonbrynsvård med mina tio paketExtremt billigt! Jag har nog köpt på typ kicks men det är billigt även där
Pimpsten? ryktstenHur får man bort de äckliga flugäggen? Har testat med bikarbonat - ingen skillnad, ögonbrynskniv - pälsen ramlade av plus att det var besvärligt på seniga ben. I år funderar jag på att ta den lilla klippmaskinen
Hon måste ha nån slags magisk kyllera, för min funkar inte!Har inte testat själv, men kyllera verkar väldigt effektivt och enkelt.
https://www.hippson.se/artikelarkivet/veterinar/styngflugan-skyr-kylleran.htm
Larver i hovarna har jag både sett och hört från såna som inte har så bra hovskötsel på sina hästar eller har haft sulor. Svinäckligt.I dag berättade en stallkamrat att hovslagaren hittat en fluglarv i hoven på familjens ponny.Veterinären ska titta på det på tisdag. Har inte varit med om det innan!
Vad är det?Visa bifogad fil 99522
En sån här har jag, fungerar toppen.
En flugäggsknivVad är det?