Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu har det ordnat sig med transportbil för flytten. Jag får helt enkelt låna jobbets fina lilla skåpbil :D Bättre saker att lägga pengarna på finns det väl än att hyra en lastbil, tyckte de på jobbet.

Jag har också fått två svar på min husbilsannons. En spekulant säger sig vara på väg just nu, så det återstår att se när denne kan tänkas dyka upp. Jag bor ju en bit från stan så att säga. Hoppas det blir snart för jag vill gå och lägga mig tidigt. Idag var jag så trött på jobbet att jag tog en kvarts tupplur under lunchen. Det har nog aldrig hänt förr.

Och innan jag går och lägger mig ikväll vore det fint att ha sålt kärran :) Det återstår att se om jag har flow på den punkten också.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok I tidernas begynnelse, dvs när undertecknad var en liten vilsen tonåring, fanns ett nätforum som hette Haket.com. Det var ett ställe där...
Svar
3
· Visningar
437
Senast: Tofs
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
333
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 257
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 510
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Saker som underlättar livet
  • Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror

Hund, Katt, Andra Djur