Flip's Little Sparrow till Peder Fredricson

Sv: Flip's Little Sparrow till Peder Fredricson

Kul att hon blev kvar i Sverige =) Ska bli spännande att se vad de blir av henne

Vad roligt att hon stannar i Sverige! :bow: Hoppas vi kan säga samma sak om Biggles snart.

Visst var det väl en hingstannons i Avels Extra på Biggles som INTE var från Tullstorp?
(fast det kanske var ägarnas?)

Kul att se om det "blir något" av den pållen!
Undrar vad hon kostade?

Var det inte en artikel forra aret om att det begardes tre miljoner for henne? Eller har jag dromt det?

Finns det någon bild ute på nätet på den lilla sparven?

Jodå, det fanns ju en artikel om begärt pris. Men begärt pris är ju långt ifrån alltid priset man får! Man kan ju få både mer och mindre!

Ja precis! Nu blir jag nyfiken mot min egen vilja - undrar om nya ägaren fick ett "stanna inom Sverige" pris?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter Historien upprepade sig - dottern Flip's Little Sparrow följde mamma Butterfly Flip's fotspår och blev världscupsvinnare. Ridsport har...
Svar
0
· Visningar
401
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter I somras slog hon igenom på riktigt inför den svenska publiken på hemmaplan i Falsterbo. Nu har Stephanie Holmén tagit sin första...
Svar
0
· Visningar
439
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter "Först ut var Expressens Anna Friberg, som trots att hon haft en gratisprenumeration på Ridsport i ett år nu, fortfarande inte inser...
Svar
1
· Visningar
780
Senast: Seabaz
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter En gång vinnare, alltid vinnare – oavsett lunginflammation och sjukfrånvaro. Peder Fredricson är tillbaka med besked och vann sin...
Svar
0
· Visningar
268
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama