Flight simulator 2004

Gammeln

Trådstartare
Den har jag på hårddisken. Har laddat ner från download.com Concorden men jag får inte upp cockpit där alla instrument och reglage finns. Sålunda går det ju inte att flyga planet. Man ser bara planet på marken och där går det att köra detta men hur kul är det :mad: Inga snabbtangenter funkar, vad är det för feeeelllll :devil:
 
Sv: Flight simulator 2004

Så du ger dig på concorde direkt du!? Vad exakt det är för fel vet jag inte riktigt men det känns lite som om du inte har hela programmet!
 
Sv: Flight simulator 2004

roslagen skrev:
Så du ger dig på concorde direkt du!? Vad exakt det är för fel vet jag inte riktigt men det känns lite som om du inte har hela programmet!

Men varför lägger man ut på download om det fattas nåt :confused: Man kan ju få upp menyn på vad alla tangenter styr osv och där finns då kommando för att gömma/ ta fram instrumenten/panelen osv men detta funka ju inte :confused:

Jag har ju flygit alla jetplan i programmet och även klarat flyglektionerna på jetplanen :banana: så då ska man väl klara concorden också :idea:
 
Sv: Flight simulator 2004

ibland blir det fel i nedladdningen :eek: och tyvärr vet jag inte hur jag ska kunna hjälpa dig där. :crazy:
men det är coolt att du lyckas flyga, jag har 2002 års modell på simulator och jag lyckas mest krascha hela tiden :angel:
 
Sv: Flight simulator 2004

roslagen skrev:
ibland blir det fel i nedladdningen :eek: och tyvärr vet jag inte hur jag ska kunna hjälpa dig där. :crazy:
men det är coolt att du lyckas flyga, jag har 2002 års modell på simulator och jag lyckas mest krascha hela tiden :angel:

Jag ska prpva att ladda om det hela få se om det funkar :idea: Om du bara kraschar så kan jag rekomendera att slå på autopiloten :idea: Jag träffade en pilot för några veckor sedan som flyger i SAS och fick lite tips. När man flyger boeing så måste man hela tiden ha rätt så mycket power annars sjunker planet som en sten.
 
Senast ändrad:
Sv: Flight simulator 2004

Vad är snabbtangenten för att skifta cockpit av och på? Verkar väl som om något helt enkelt är fel om andra plan fungerat..
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp