Fler racerförlossningar!

Sv: Fler racerförlossningar!

Grattis :bump:!!! Hoppas att hon repar sig snabbt :love:!
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Det är väl härligt när man får leta efter bebisen i kläderna ;)

Är det en prematurblöja hon har på sig som ser så stor ut el. är det den "vanliga" 2-4 kg ?
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Det är pampers prematurblöja ja! :)
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Vad roligt att höra, börjar bli avundsjuk på er som redan fått era. Jag är bara halvägs än sålänge.

Stort grattis på er :banana::bump:
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Men va!? Jag visste inte ens om att du var gravid :eek:

Har ni kollat/ska ni kolla kön?
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Japp här är tillökning på "g". Vi ska inte kolla könet.
Just för att driva våra föräldrar till vansinne. Dom tjatar på oss så dom kan shoppa loss. ;)

Kommer bli en liten överraskning i Mars när den tittar ut. :D
 
Sv: Fler racerförlossningar!

shoppa loss kan de vell göra endå, jag tror inte att lilla bebisen avlider om den får rosa kläder trotts att det är en kille... Eller tvärtom...

Grattis twinstar till lilla bebisen...
 
Sv: Fler racerförlossningar!

shoppa loss kan de vell göra endå, jag tror inte att lilla bebisen avlider om den får rosa kläder trotts att det är en kille... Eller tvärtom...QUOTE]


Tror inte jag iheller, därav inte ta reda på könet. finns andra fina färger man kan klä små bebisar i :devil:
Svärfar ska köpa en 4 hjulig motorcykel till den lille. Kan man hindra honom tills den iallfall är född så är jag nöjd. Annars kommer vi inte få plats i huset pga alla saker.
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Fast det kan vell en tjej också ha...
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Åhå, så den är nästan bortskämd redan alltså? :D

Jag tänkte ge bort lite grejer till en kompis till Sebastians pappa, som ska ha barn. BF var idag till och med. Men han kommer aldrig och hämtar sakerna, så jag tänkte se om någon annan ville ha alla kläder. Jag har 2 st fullproppade flyttkartonger med kläder upp till strl 68, och lite i strl 74. Vi har ju en son, så det mesta är neutralt som vitt/beige och liknande, och resten är väl blått, grönt, svart, grått, lite rött och ja. Blandat kan man väl säga kanske. Rosa finns där dock inget, hans pappa har för starka åsikter om det, och jag orkar inte att tjafsa om det heller *lat* :p

Men då blir ni säkert överösta med kläder ändå nu ;)

(Kom att tänka på det, du bor ju liksom rätt nära mig, jag har ju flyttat sen sist vi träffades, så om du vill kan du få kläderna. Jag har dock inte energi till att sälja, skicka iväg eller så, då slänger jag dom nog hellre :crazy: )
 
Sv: Fler racerförlossningar!

Förresten, min storebror är helt besatt av att Sebastian ska ha fyrhjulingar, crossar och jag vet inte alls :D Vi har mjukstartat med en trehjulig elmotorcykel nu i 1 års present ;)

Men morbror har redan en minicross ståendes i sitt garage som väntar.. Och fyrhjuling längtar pappa tills han kan åka..
 
Sv: Fler racerförlossningar!

He,he klädshopping har det inte varit på tal om än.
Men jag tar dom gärna om den andra inte vill ha dem. du kan även få en rimlig slant för dem.

Bor du kvar i samma område eller du är närmare mig nu?
Kan ta det via Pm exakt. Har tyvär inte kvar ditt nummer pga kraschad mobiltelefon :o

Jag tror nog att det där motordrivna är mer en ursäkt för dom vuxna skall få en leksak :rofl:

Ps det är en eldriven jeep som svärfar är spekulant på
 
Senast ändrad:

Liknande trådar

Hemmet Det här en är lååååång historia och man kan nog inte ha så mycket mer otur än vad vi har haft. Jag och sambon började kika runt på hus...
51 52 53
Svar
1 055
· Visningar
176 411
Hästvård Min shettis drabbades för en vecka sedan av ett kraftigt kolikanfall. Det tog närmare 72 timmar innan hon inte fick återfall. Efter...
2
Svar
22
· Visningar
6 703
Senast: Luleå
·
Gravid - 1år Fredag den 9:e oktober satt jag och sambon och tittade på idol och hade precis ätit mat. Jag reser mig upp ur soffan och det säger...
2
Svar
20
· Visningar
2 275
  • Låst
Hästvård Jag kopierar in allt som hänt min fölunge de sista dagarna. Finns det någon som vart med om något liknande?? 11 mars 2009 Jag vet...
Svar
11
· Visningar
2 263
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CCII
  • Gammal hummus?
  • Sommarföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp