Fler besattheter...

Sv: Fler besattheter...

Schabrak!!! :love: Äger 17 st nu, 18 imorgon... Postorderpaketet kommer imorgon! :) Men planerar redan nästa... :D

Annars gillar jag träns!! :love: Letar hela tiden efter det "perfekta"...

Jag har massvis med grimmor. Sparar alla gamla och slitna dessutom.
Vet inte varför jag köper grimmor, hästarna har inte grimma på sig i hagen så de använder dom bara de stunder de är uppbundna innan man ska rida.

Sen köper jag dessutom mkt hinkar.

Grimmor och grimskaft helt klart!
och hovkratsar, fast det är inte för att jag gillar dom så mycket utan mest för att de alltid tycks försvinna och så köper man en ny och sen kommer den gamla fram, ja, så håller det på så tills man har hovkratsar så man drunknar i dem. :D

Flughuvor, flugmössor har en hel väska...hittar inte den perfekta :mad:

o så har jag täcken...massor!
tjocka, tunna, korta, långa, fula, FINA.
Åhh ska nog köpa någe nytt nu, alla hästar vill väll ha nytt till sommaren? :angel: , inte vill man väll ha en stackars häst som får gå omkring i förra årets färger. :eek:

Nä absolut inte! Tänk va grannarnas hästar kommer skratta ut ens pållar om de har förra årets mode :p

Täcken :love: vill ha bara mera..
Bett är jag för snål att lägga ner pengar på, har ett par stycken som jag andvänder. sen köper jag nya om jag behöver.
Benlindor och shabrak har jag också en del av, men själva shopping suget är alltid av täcken ! :)

Grimmor,grimskaft.En del träns tillbehör.Dock till x-full som inte används då det är ett tag sedan jag slutade med kallblod :cry:

Täcken och schabrak. Har snart runt 20 täcken till en häst! :)
Inhandlade ett nytt täcke för ett par dagar sedan och ett nytt schabrak för en vecka sedan, och mer lär det bli ;)

Träns, benlindor/benskydd och schabrak.. :o Men det är ju så kul att matcha!! :p

Grevinnan skrev:
Träns!!!!!
Inga dyra....men en himla massa.... :devil:

Jag också har massa det ska vara rätt färg på spännen och läder :) Men nu har jag lovat mig själv att inte köpa mer på ett tag ska sälja massa som jag hade till förra ponnyn m.m. Det som gäller nu är svart med mässingspännen åt lilltjejen och ljusbrunt år ponnyn. :love:

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rehabtid dragna tänder
  • FÅRtråden
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka