Fleece/svettäcke med hals

Cilva

Trådstartare
i roliga färger. Finns sådana?

Jag är ute efter snygga täcken att ha med på träning/tävling istället för de utan hals i mindre fina färger jag just nu har. Ska finnas i stl 135-145 och passa en häst med bred och en med smal bog. Alltså något som är rätt så ställbart då jag gärna beställer likadana även om hästarna är olika i formen så att säga.

Nu till det trixiga, jag vill gärna ha ett i rosa och ett i lila. Finns det över huvudtaget? Jag har letat men hittar inte riktigt vad jag vill ha.

Kolla med Z-täcket. Där kan du välja färger själv, så dom kan ju ha de färgerna du söker :)

Jag har en grått fleece med hals från Z-täcket. Jättefint och härligt täcke!

@aleksis , Z-täcket hade jag missat. De andra jag hittade med färgval hade inte rosa-lila. Det skulle också kunna funka med grå eller svart och så kantband i rosa/lila. Ska nog titta över det som alternativ också.

@MissFideli Ska ta en titt på det!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Inom kort kommer jag att behöva återvända till civilisationen (i stället för att spendera min tid hemma och i stallet) , och det kommer...
Svar
11
· Visningar
1 313
Senast: MML
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 953
Äldre Jag är ute efter en fin höstjacka då jag har hamnat i en liten svacka där jag känner mig rätt så ful. :/ just nu har jag en...
2
Svar
24
· Visningar
2 376
Senast: Lurvidur
·
Utrustning Nya damen har en ganska bastant bog och bred, lite lågt ansatt hals. Hon har ett Amigo bravo regntäcke i 145 som sitter bra, hennes...
Svar
18
· Visningar
2 755

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka