flaska till ersättning

Koltinna

Trådstartare
vilken flaska är bäst att använda när man vill börja ge ersättning?
är kolikflaskan något att ha?

Sv: flaska till ersättning

Jag tycker bäst om MAM ultivent, lättdiskade, snygga färger. Den flasknappen är också den enda Emilia tyckt om.
Vi har en Dr. Brown också men den är krånligare tycker jag.

Håller med Koltinna MAM ultivent är bäst!!!

Röstar också på MAM Ultivent. Lätta att rengöra, snygga, giftfria, billiga.

Hej!

För oss funkade MAM Ultivent inte alls. Martin satte i halsen hela tiden, kändes som om han höll på att drunkna:crazy:

Nu äter han ur Tommee Tippee och den är super :love:
Dr Browns är ganska OK, men han tycker det tar för lång tid. Ska köpa dinapp 3 istället och se hur det funkar!

Ah ja barn är ju individer, här har bara MAM fungerat .

Nu kan hon iof dricka vatten ut "vanlig" nappflaska, men jag är lite töntig med gifterna så jag ser helst att hon dricker ur MAM iaf :)

Hej!

För oss funkade MAM Ultivent inte alls. Martin satte i halsen hela tiden, kändes som om han höll på att drunkna:crazy:

Nu äter han ur Tommee Tippee och den är super :love:
Dr Browns är ganska OK, men han tycker det tar för lång tid. Ska köpa dinapp 3 istället och se hur det funkar!

Så blir det för vår son också, han sätter i halsen och det rinner för fort ur MAM :( (även ur storlek 1, trots att han är 4 månader). Jättetråkigt för jag tycker de är så himla bra för övrigt!

Ska ta och prova Tommee Tippee istället - tack för tipset!

Liknande trådar

Utrustning Har ett sådant fr förra hästen som inte är använt spec mkt (oklart i regn faktiskt). Haft det 2 ggr på nya hästen när det regnat, o han...
Svar
1
· Visningar
268
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
657
Senast: Bufera
·
Gravid - 1år Jag behöver hjälp för håller på att bli galen. Min 3 månaders bebis sover så dåligt på nätterna. 1 natt på en 14 veckors period är...
2
Svar
23
· Visningar
1 928
Senast: G-uldlock
·
Hundhälsa Jag har en omplacering via en förening. Föreningen meddelade att han hade reservation för artros, vilket jag har erfarenhet av så jag...
Svar
10
· Visningar
1 185

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka