E

Emelie_Martinsson

Min ponny har bröhat få vita fläckar över hela kroppen, hon har inte haft några eksem, skav eller sår. Fläckarna som kommer är ganska så stora? jag har ingen aning om vad det kan vara. tänkte om någon kunde ge mej lite tips. eller är det bara så att hon har anlag för att bli prickig?
 
Sv: Fläckar?

hur gammal är hästen? tänkte om det kunde ha med åldern och göra.
 
Sv: Fläckar?

Kan inte fuxar få vita fläckar? Eller är jag helt ute och cyklar?

Vad är det för färg på din pålle?

/Maria
 
Sv: Fläckar?

kl* en fux i stallet har vita prickar (väldigt fint tycker jag) och de har nog kommit med åldern. Har iaf fått för mig att den är lite äldre.
 
Sv: Fläckar?

Det kan bli vita fläckar i pälsen om hästen någon gång fått en större överdos av Switch på sig. Läste det just också i en annan tråd.
 
Sv: Fläckar?

min ponny är fux. nej jag använder inget sånt flugmedel. hon är 12 år nu i sommar.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag har en häst med fyra vita strumpor och rosa hud därunder. Har under de senaste åren drabbats av olika grad av mugg/rasp under senare...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: Fiorano
·
Hemmet Jag har en dyna för min balkongsoffa. Tyvärr så krävs det bara lite vatten för att det ska bli stora fula fläckar. Ena sidan är full av...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: KesoNeso
·
Kropp & Själ Jag reflekterade över en sak när dottern skrek över en spindel och en insekt på studsmattan. Jag var likadan när jag var liten fast 10...
Svar
7
· Visningar
397
Senast: warg
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
366
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp