Vad kul med dräktighet, vilken hingst är hon dräktig med?Alva är fortsatt utlånad till uppfödaren, och nyligen konstaterad dräktig. Ska upp till helgen och hälsa på.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kul med dräktighet, vilken hingst är hon dräktig med?Alva är fortsatt utlånad till uppfödaren, och nyligen konstaterad dräktig. Ska upp till helgen och hälsa på.
Uppfödarens egen, Stormfin.Vad kul med dräktighet, vilken hingst är hon dräktig med?
Uppfödarens egen, Stormfin.
Tillägg: planen var egentligen att åka över till Norge och betäcka med... en grå. Kommer inte ihåg namnet nu. Men corona kom i vägen. Men Stormfin är riktigt fin så det blir nog bra!
Då får du hälsa ägaren/uppfödaren från migAlva är fortsatt utlånad till uppfödaren, och nyligen konstaterad dräktig. Ska upp till helgen och hälsa på.
Will do!Då får du hälsa ägaren/uppfödaren från mig
Ja, mycket! Tre väldigt vänliga och välhanterade små individer.Sociala och nyfikna tycks det.
Det är bra egenskaper när de ska börja jobba lite framöver.
Så har man blivit med häst igen då.
Kompanjonen och jag har blivit med rödblack.
Ung, trevlig och rör sig fint så vi hoppas att denna kan axla körmanteln som vi saknat och såklart ridningsmässigt. Det senare är ju aldrig samma problem som körning men vad vi hört av denna så ska vara mentalt rätt. Precis som den vi redan har, som istället har en "muskelskada" som endast går att underhålla på rätt sätt i ridningen och orsakar stora problem i körningen.
Det blir resa till Danmark om några dagar. Jag som sa att det inte saknas extremt bra hästar i Sverige. Det gör det inte. Jag hade inte fel.
Däremot var det att den var röd, som avgjorde.