Fjordavel 2008 version II

Sv: Fjordavel 2008 version II

*kl*

Nu är det bara lite mer än en vecka tills jag ska till Norge, börjar bli super-nervös!!! Tänk om det blir helt fel och pannkaka av det hela.... :eek:

Gandalfs mamma skall visas, vid hand och hon skall göra ett körprov. Jag kommer säkert fullständigt missuppfatta domaren och göra helt fel! :eek:

Ett stort grattis till dig Ljossa!

Misstänkte också att det var Ljosefins fölunge som du gick och väntade på, superkul att det blev en liten tjej! :banana:

Chalanders :love:första årgång, skall bli mkt intressant att se hur han förärver sig, han har ju lite att brås på då både pappa Alex och farfar Dalar är ganska "ok" hingstar....;) Mamma Ljosefin, morfar Ljosen och mormor Matilda är ju inte heller fy skam! :D

Och efter att ha sett Indiv´s bilder på DALAR så kan jag inte annat än ÄLSKA avkommor efter denna hingst! Han är så gudomligt snygg:d, i höstas hade han ngt mer päls men det syntes redan då hur välbevarad han är....Kvalité (be)varar!:idea:

Gandalfs mamma skall visas, vid hand och hon skall göra ett körprov. Jag kommer säkert fullständigt missuppfatta domaren och göra helt fel! :eek:

Tror med att det kommer att gå bra.
Lite förmildrande får dom väl vara mot en svensk
Jag hade nog behövt en tolk tror jag :angel:
Lycka till.

Oh tjusiga Benten! Honom hälsade jag på i februari, så trevlig hingst! Och Solli är ju bara för snygg....

Ett stort grattis till dig Ljossa!

Misstänkte också att det var Ljosefins fölunge som du gick och väntade på, superkul att det blev en liten tjej! :banana:

Chalanders :love:första årgång, skall bli mkt intressant att se hur han förärver sig, han har ju lite att brås på då både pappa Alex och farfar Dalar är ganska "ok" hingstar....;) Mamma Ljosefin, morfar Ljosen och mormor Matilda är ju inte heller fy skam! :D

Och efter att ha sett Indiv´s bilder på DALAR så kan jag inte annat än ÄLSKA avkommor efter denna hingst! Han är så gudomligt snygg:d, i höstas hade han ngt mer päls men det syntes redan då hur välbevarad han är....Kvalité (be)varar!:idea:
Thank you! Nu börjar den låååånga nedräkningen tills 1: vi ska och kika på henne, 2 hon kommer hem! Känns som evigheter!

Liknande trådar

• Låst
Hästmänniskan Tant (och gubb-)tråden på väg att stängas….nystart! Ni som återkommit till hästeriet (via barn eller annat) - eller fortsatt brinna...
95 96 97
Svar
1 930
· Visningar
119 876
Senast: nyfiken72
·
  • Låst
Avel Här fortsätter diskussionerna om fjordavel från den gamla tråden.
60 61 62
Svar
1 237
· Visningar
81 065
Senast: ameo
·
Avel Ny säsong - ny tråd! Vilka planerar att betäcka sina New forestston 2008? Vilka hingstar planerar nu att använda? Motivera gärna era...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
9 363
Senast: KLNF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka