M
MissJones
Jag var hos BM igår för kontroll och då var huvudet på bebis fixerat och min SF-kurva hade gått ner. Detta hänger väl i och för sig ihop eftersom bebisen sjunkit ner har jag förstått. Det som jag funderar på däremot är att BM var så konfunderad och tyckte att det var lite väl tidigt. Jag är i v. 33 + 4 och tydligen brukar det inte ske förrän senare. Alla andra värden var tip-top.
Nu undrar jag; när fixerade sig era bebisar? Vad kan man dra för slutsatser om en "tidig" fixering? Om det nu går att dra några slutsatser över huvud taget vill säga... Förlossning innan BF? Behöver inte betyda någonting?
Kan tillägga att jag hela tiden varit skeptisk till det BF-datum jag fått via ultraljud. Enligt egna beräkningar borde jag vara i v. 34 + 5.
Tusen frågor, jag vet, men är det någon som kan hjälpa mig?
Nu undrar jag; när fixerade sig era bebisar? Vad kan man dra för slutsatser om en "tidig" fixering? Om det nu går att dra några slutsatser över huvud taget vill säga... Förlossning innan BF? Behöver inte betyda någonting?
Kan tillägga att jag hela tiden varit skeptisk till det BF-datum jag fått via ultraljud. Enligt egna beräkningar borde jag vara i v. 34 + 5.
Tusen frågor, jag vet, men är det någon som kan hjälpa mig?