"Fixar du ett stall så kan vi överväga..."

Sidekick

Trådstartare
Dessa ord kom ur min mammas mun innan hon hann tänka sig för. Och för de som känner mig vet att man ska inte säga något som man inte riktigt menar, för jag tar det på största allvar och sen är det mycket svåt att stå emot...

..Mor min och jag diskuterade en ev häst nr2 och kom fram till att sålänge jag pluggar OCH har hästen inackorderad, går det inte. Sedan sa hon det, "Fixar du ett eget stall så är det ju klart lättare att ha två, såvida arrendet inte är för dyrt" För mig var det magiska ord! :banana:

Jag som är något utav en ska-hända-nu-ska-göras-nu-och-det-ska-gå-jättefort-människa, började genast smida planer och annonsera. Idag fick jag ett ev intressant svar och jag är sååå peppad! (Det är klart, när man varken ska träna eller tävla något resten av året får man en massa överskottsenergi som går till att skapa dessa fantastiska ideér) :bump:

Aa, en helt onödig tråd, IGEN.. Men jag vill såå gärna! (Kanske ni har märkt..:D:smirk: )

Sv: "Fixar du ett stall så kan vi överväga..."

Men det låter ju superkul. Hoppas att ditt svar du fick är något som du vill ha.
Du måste låta oss veta vilket ;)

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka