Fixa pass i malmö - kö?

Emuliiaa

Trådstartare
Någon som vet om det är mycket kö för att göra pass hos polisen i malmö nu mitt i sommaren? :D

Har ett ärende 12.20 imorgon som jag måste vara på och undrar hur dags jag behöver vara hos polisen för att hinna! Bor utanför så inte så att jag bara kan "springa över".

Den här tiden är det riktigt lugnt (jobbar ungefär mitt emot). En halvtimme skulle jag räkna med för säkerhets skull :up:

Någon som vet om det är mycket kö för att göra pass hos polisen i malmö nu mitt i sommaren? :D

Har ett ärende 12.20 imorgon som jag måste vara på och undrar hur dags jag behöver vara hos polisen för att hinna! Bor utanför så inte så att jag bara kan "springa över".

Nu jobbar jag inte i Malmö men på min ort har tiden stått stilla den här veckan, det har varit väldigt lugnt. Själva ansökan tar fem minuter. Tror inte att det är kaos. Skulle dock räkna med 30 min, som VLMF skrev, för säkerhets skull!

Kolla deras hemsida. :idea: Här har de infört tidsbokning för passansökningar så man kan inte gå dit obokat längre.

Liknande trådar

Samhälle Behövde mitt pass idag, ska inte resa men ska förnya bank-id och där godkänns inte körkort som id. Döm till min förvåning när mitt pass...
Svar
11
· Visningar
907
Senast: MiaMia
·
Skola & Jobb Jag jobbar delade pass och har egentligen ganska många timmar ledigt varje dag - men spenderar dem på att vara trött och stressad över...
2
Svar
30
· Visningar
1 787
Senast: Migo
·
Gravid - 1år Jag kommer förhoppningsvis få ett barn till hösten. Jag bor idag i Malmö, där jag också jobbar. Jag kommer att vara självstående. Jag...
Svar
15
· Visningar
1 522
Senast: Queen
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 047
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Skadade hästar och konvalescenter