First Wish -Krevad. Vad tror ni ?

Charlotte1975

Trådstartare
Är lite sugen på att köpa en fölis för att ha en bra häst när min nuvarande häst ska pensioneras. I stallet finns ett svart dräktigt sto e. Ampere , ue. Herkules som är betäckt med First Wish. Vad tror ni det kan bli av denna fölis? Stoet har 2 avkommer sen tidigare. En hingst e. De Niro som gick till Fas 1 vid Flyinge men som inte blev godkänd för avel. Förra året fick hon ett svart sto föl som inte visades. Är mkt sugen om det blir en svart eller brun hingst.....

Sv: First Wish -Krevad. Vad tror ni ?

First Wish-Ampere-Herkules kan bli en riktig goding, men var kommer Krevad i i bilden?

Liknande trådar

Avel Hej! Skulle jag kunna få lite råd angående val av hingst? Är heeeelt ny på detta med avel och det är ju bokstavligen en djungel...
Svar
12
· Visningar
2 380
Avel Jag har ett sto som med sannolikhet ska betäckas under våren. Hon har inte haft föl tidigare och är e. Majim G ue. Bernstein. Modern rör... 2
Svar
20
· Visningar
3 343
Senast: Jate Volim
·
Avel Nu har jag visserligen inget sto, och lär inte låta betäcka något på en sisådär 15 år (minst!) heller. Men, men. Jag är ju som kanske...
Svar
14
· Visningar
2 353
Senast: Gabby_Ossi
·
Avel Funderar på att betäcka mitt sto igen:) Skulle egentligen velat sälja henne till avel men har inte hittat någon jag vill sälja till än...
Svar
5
· Visningar
1 649
Senast: Jealle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka