First & Second Häst Karlavägen

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Meelei
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 2 982
M

Meelei

Ingen reklam eller kritik (för det är väl mot reglerna) men undrar om någon har varit där som vet om de har stort sortiment? Funderar på om jag ska åka förbi och kolla men känns lite onödigt att åka in om det är en jätteliten affär.

Sv: First & Second Häst Karlavägen

Tjaaa, det beror lite på vad du söker?
Den ligger ju i city, så det är ju inga jättelokaler.
De har fina men lite dyrare märken, så är man ute efter billighetsgrejjer är det kanske inte rätt affär. Men den är mysig och fint inredd, så jag tycker den absolut är värd ett besök om du har vägarna förbi.
De har eurostar, pkeur, kyra, musto, horseware osv..

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 198
Senast: MiniLi
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
860
Senast: Lisen82
·
Hästmänniskan Hejsan, jag funderar på att köpa min första egna häst. Ridit sen jag var 6år till år 2015 ca 19år. Både ridskola samt...
Svar
13
· Visningar
1 151
Senast: Ajda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
638
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka