Firmakeppni Tingsryd 28 juni

Sv: Firmakeppni Tingsryd 28 juni

Vad heter du och din häst? Vilken klass?

Jag heter Emma och min häst heter Pila. Vi ska vara med i Lätt Ungdom. Detta är vår tävlingspremiär! :)
Sen ska det vara med 4 till från mitt stall, och en till från ett annat stall :)
:D

Jag ska dit och kolla, har jag fått min nya kamera tills dess tänkte jag fota lite också.

Om det är någon här som ska vara med i Lätt ungdom -21, så rekomenderar jag er att hålla er undan från min hästs rumpa. :angel::rofl: (Hon är brun med svart man)
Hon har fått lite nya idéer :devil:

Ahh! Var ett tag sedan jag kollade Geysirs hemsida.. Joo, men det blir nog tripp dit om jag bara kommer iväg.. Vi håller på att renovera huset på lilla gården och just nu finns det inget tak :o Ser ut som en skolåda.... Hoppas på gott väder.. av bägge anledningarna.

Ahh! Var ett tag sedan jag kollade Geysirs hemsida.. Joo, men det blir nog tripp dit om jag bara kommer iväg.. Vi håller på att renovera huset på lilla gården och just nu finns det inget tak :o Ser ut som en skolåda.... Hoppas på gott väder.. av bägge anledningarna.

Vad heter ni? :) Vilken klass ska ni vara med i ? :D

Glöm inte kameran så att du kan ta lite bilder åt oss som inte kommer dit;)

Jag har, men lägger upp sen efter jobbet ;). Tror dock inte jag fick någon på dig, var tvungen att åka för att kika på nytt hästsläp att köpa :). Fin liten häst du hade förresten! Hon med röd rosett i svansen?

Tvuxen286.jpg

Tu286.jpg

Ttrav286.jpg

Tbruntrav286.jpg

Jag har, men lägger upp sen efter jobbet ;). Tror dock inte jag fick någon på dig, var tvungen att åka för att kika på nytt hästsläp att köpa :). Fin liten häst du hade förresten! Hon med röd rosett i svansen?

Tacktack :) Jajjemen. Hon kan sparkas om man kommer för nära. Därav rosetten :P TYckte det gick rätt hysat för oss ändå. Vi har aldrig varit på varken träning eller tävling innan. Är Jättestolt :D

Du fick inga bilder på mig?
En fuxa med stjärn som var allmänt jobbig och som var lagom trött inne på banan sen :D Var med i ungdom 15-21.

Liknande trådar

Islandshäst Får hem ett par nya hästar inom kort och tittar just efter varsitt utegångstäcke för dem. Skulle gärna vilja ha ett som är anpassat för...
Svar
8
· Visningar
777
Senast: Ajda
·
Träning Hej! Har en fundering på den svenska islandshäst landslaget. Hur tar folk sig dit? Har en kusin vars dotter verkligen vill tävla...
Svar
1
· Visningar
272
Senast: Roheryn
·
Fritid Några kompisar och jag funderar på att resa till Spaniens sol i början av juni nästa år. Gärna på fastlandet. Vi vill bo i samma boende...
Svar
3
· Visningar
333
Senast: cirkus
·
Dressyr Ska debutera La:1 i början av juni. Har ni några tips inför programmet? Vad tjänar man poäng på?
Svar
1
· Visningar
552
Senast: JohannaB
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross