Firm Tribute?

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare firstpartner
  • Startdatum Startdatum
F

firstpartner

Är det någon mer här som har sitt varmblod efter Firm Tribute? :)
Och så undrar jag om det finns någon som har bilder eller vet vart det finns bilder på honom ..

Firm Tribute var en väldigt framgångsrik häst både traven och i aveln så har har ganska många avkommor, så jag hoppas på att jag har en relativt stor chans att hitta någon som vet vem hästen är :D

Sv: Firm Tribute?

Har ett sto som är efter Firm Tribute. Trevligt sto som har sprungit in en del pengar, Nice Trot heter hon. Vi har henne som avelssto och hon ska föla nu i maj :)
Har även haft föl efter hingsten Cooltrain som är Firm Tributes avkomma som sprungit in mest pengar :)

Har tyvär inga bilder på Firm Tribute

Kul att det är fler som vet vem Firm tribute är! :D
Själv är min hingst efter Firm Tribute, men han var inte så framgångsrik i travet så han används som ridhäst nu ;)

Hade hand om rätt många Firm Tributare ett tag, trevliga hästar, inte utmärkande på nåt sätt, men lättkörda och mysiga.
Hade ögonen på ett par, men man måste ju slå till också:D

Vi hade ett sto för många år sen som var efter tributen :) Firm Louise, hon blev ock aldrig någon tävlingshäst då mamman hennes sparka frambenet på henne så illa att det inte höll för snabbjobben, Så hon blev syrrans ridhäst :) Supertrevlig <3
I stallet där jag sköter två varmblod så är faktist ägaren en av dom som ägde honom, han har en stor snygg tavla på honom, kan fota den så ni får se!

I samma stall står ävet ett sto efter honom, Sunny Girl, som väntar föl nu till våren :)
en väldigt snäll häst men tjurig runt maten, tror dock inte det har med stammen att göra..

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har blivit singel efter att sambon gjorde slut med mig idag. Det hela suger såklart och är otroligt sorgligt. Jag är ledsen, arg...
2
Svar
29
· Visningar
4 210
Senast: Fazeem
·
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 477
Senast: Bee
·
Juridik & Ekonomi I samband med en operation kommer jag att bli sjukskriven c:a 1-2 månader beroende på hur snabbt återhämtningen går. Det känns väldigt...
Svar
0
· Visningar
408
Senast: enough
·
R
Gnägg Jag vet inte om jag valde rätt ämne nu. Och ursäkta om det är en dum fråga! Men jag undrar hur man gör ifall man bara har två hästar på...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 366
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar