V
vicky69
..som har häst/ hästar? Och relativit små barn?
Vet inte om jag lägger tråden på rätt ställe, men den kanske passar här?
Har bestämt mig för att skiljas och funderar på hur jag ska göra med hästarna. Jag kommer inte att ha råd att bo kvar, så frågan är om jag ska flytta till lägenhet och skaffa stallplats till min häst, får då sälja barnens shettis, men den är ju mest sällskap, de är så små, bryr sig inte så mycket.
Eller försöka hitta ett hus med stall att hyra och ha kvar båda?
Alternativt hitta en vrålbillig (max 150 000) liten hästgård att köpa?
Om jag väljer något av alternativ 2 eller 3 så blir jag ju väldigt låst, vad händer om jag blir sjuk eller om jag måste resa bort?
Kommer jag att klara av att bo så själv? Rent praktiskt då alltså?
Därför undrar jag om det finns någon som befinner sig i denna situationen och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Hoppas på en ljusare framtid...med många hästar på en egen stor gård...
Vet inte om jag lägger tråden på rätt ställe, men den kanske passar här?
Har bestämt mig för att skiljas och funderar på hur jag ska göra med hästarna. Jag kommer inte att ha råd att bo kvar, så frågan är om jag ska flytta till lägenhet och skaffa stallplats till min häst, får då sälja barnens shettis, men den är ju mest sällskap, de är så små, bryr sig inte så mycket.
Eller försöka hitta ett hus med stall att hyra och ha kvar båda?
Alternativt hitta en vrålbillig (max 150 000) liten hästgård att köpa?
Om jag väljer något av alternativ 2 eller 3 så blir jag ju väldigt låst, vad händer om jag blir sjuk eller om jag måste resa bort?
Kommer jag att klara av att bo så själv? Rent praktiskt då alltså?
Därför undrar jag om det finns någon som befinner sig i denna situationen och kan dela med sig av sina erfarenheter?
Hoppas på en ljusare framtid...med många hästar på en egen stor gård...