Nu ger jag snart upp med denna foderstat! Har suttit hur länge som helst och ingenting stämmer i slutänden! Finns det rent proteintillskott att ge hästen? Alltså, något som inte innehåller MJ? Har provat med en hel massa olika preparat och grejer, saker som jag vet att jag får tag på och saker som jag inte har den blekaste aning om vart jag ska få tag på, men i slutänden så har jag ett stort överskott på MJ vareviga gång jag har fått upp proteinet till en rimlig nivå. Skulle vara tacksam för alla tips!
Och en sak till: vart i hela världen kan man köpa bryggerijäst? Skulle jag få tag på det så skulle foderstaten se rimlig ut, men jag har ingen aning om var man kan köpa något sådant och ge hästen Foderjäst eller soja är inte att tänka på, har jagat runt i alla sorters affärer och hos foderhandlare här och ingen har dessa saker. Och en sak till, ni som ger sojamjöl, är det sojamjöl för grisar ni ger? Det är enda sojamjöl som jag har sett, har aldrig hittat något till hästar
Och en sak till: vart i hela världen kan man köpa bryggerijäst? Skulle jag få tag på det så skulle foderstaten se rimlig ut, men jag har ingen aning om var man kan köpa något sådant och ge hästen Foderjäst eller soja är inte att tänka på, har jagat runt i alla sorters affärer och hos foderhandlare här och ingen har dessa saker. Och en sak till, ni som ger sojamjöl, är det sojamjöl för grisar ni ger? Det är enda sojamjöl som jag har sett, har aldrig hittat något till hästar