finns det några nh, westernintresserade Falubor

C

Christine

Vet inte om den här tråden hamnat rätt, men ni får rätta mig isf.

Har precis flytta till falun, och tänkte nu ta hit min häst. Känner inte så många här ännu. finns det några klubbar el liknande inom nh western?:bump:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: finns det några nh, westernintresserade Falubor

Va kul, välkommen till Falun. Jag rider western och är nh-intresserad och bor i Falun. Är medlem i Dala Western Riders. Vad har du för häst?? Jag har ett morgansto som är fyra år och vi är rätt så nya i gemet. :banana::banana:

Välkommen till Falun. Besök gärna våran hemsida: www.dalawestern.com Där kan du läsa om aktiviteter som kommer.
Maila styrelsen om du vill bli medlem (se hemsidan) du är så välkommen i klubben.

Va kul, välkommen till Falun. Jag rider western och är nh-intresserad och bor i Falun. Är medlem i Dala Western Riders. Vad har du för häst?? Jag har ett morgansto som är fyra år och vi är rätt så nya i gemet. :banana::banana:

Tackar tackar ;) Ska genast gå in och kolla på sidan. Jag har en Halvb/Arab korsning som jag fick pga att han hade ett ganska tufft förflutet. Jobbar än så länge mest nh med, men tänkt att rida western på sedan. Håller på och letar runt efter stall än så länge.

Jag bor i Falun:)
Också medlem i Dala Westren Riders;)

Jätte kul att det finns fler intresserade här. ska försöka få lite mer ordning på min pålle, så kanske man kan vara med på något sen.:bump:

bor för tillfället i borlänge-trakten. såg denna tråden o blev nyfiken. rider dock inte western, har bara provat på det lite lätt, bl a på ett morganstuteri.

vem är ditt morgansto efter? finns ju inte så många här i sverige..

bor för tillfället i borlänge-trakten. såg denna tråden o blev nyfiken. rider dock inte western, har bara provat på det lite lätt, bl a på ett morganstuteri.

vem är ditt morgansto efter? finns ju inte så många här i sverige..

Mitt morgansto är efter hingsten Quite A Man som tyvärr dog allt för tidigt. :cry: Men nu för tiden rör det på sig inom morganrasen med många importerade fina hingstar.

Här är en till falubo som ska börja med western:)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Någon smarting har förmodligen planterat vintergröna här en gång i tiden. Jag kan också tycka att det är en rätt trevlig liten...
Svar
6
· Visningar
501
Senast: tanten
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Ok varning för långt och veligt inlägg här nu, men behöver få skriva av mig känner jag. Kanske att när jag ser saker och ting på pränt...
Svar
14
· Visningar
1 248
Senast: Görel
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 344
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu vet jag inte var jag ska placera det här, inte hör det hemma i dejtingtråden då det inte är dejting, kanske i störningstråden...
Svar
2
· Visningar
382
Senast: Tuvstarr
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka