Finns det någon som vet???

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare hjortfot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 713
H

hjortfot

Hej!
Jag har en nordsvensk travare efter Verner....
Nu är det så att flera av mina vänner har berättat hur fin denna häst är/var...jag har dock aldrig sett honom.
Finns det någon som kan hjälpa mig...med en bild?

Sv: Finns det någon som vet???

Jag träffade Verner många gånger under hans tävlingskarriär då vi tränade på samma skogsvägar. Han var en mycket snygg och trevlig häst.
Han dog 2004.
Jag PM:ar en länk till en artikel om honom...

Sv: Finns det någon som vet???

Det var en grym travare på den tiden det begav sig....men nåt hände och han blev aldrig den häst han varit innan....vet inte vad men ha betedde sig som en del rhinovirushästar gör.....tappar orken totalt....och han kom aldrig tillbaka igen...synd..

Liknande trådar

Trav Hej, har lite funderingar kring kuskar o trav. Finns det regler för hur ung/gammal man får vara för att få köra lopp med stor häst samt...
Svar
2
· Visningar
479
Senast: Unafraid
·
Hästvård Hej. Är det någon fler som har häst med artros i halskotpelaren? Givetvis har vi kollat upp detta och fått en diagnos och fört en...
Svar
6
· Visningar
578
Senast: Lavinia
·
Ridning Hej, jag har varit medryttare på en häst i snart fyra månader. Det finns dock ett ganska stort problem, hon blir väldigt pigg i...
Svar
17
· Visningar
1 173
Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
1 170
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka