Finns det kurser där man lär sig beräkna foderstat...????

A

Arracsbullen

Någon som vet om det finns kurser där man får lära sig ALLT om hur man beräknar och varför mm?

Läser all litteratur jag kommer över ex med Christina Planck
men vill fördjupa mig mer och få vissa saker förklarade..

I Borås och Sjuhärad finns nu en hästrådgivare som finansieras bland annat av LRF och hushållninssällskapet. Jag har pratat med henne ett par gånger och vet att hon gärna hjälper till att få igång kurser om allt möjligt, bland annat foder.

Du kan säkert få hjälp att kontakta henne via LRF i sjuhärad eller hushållningssällskapet.

Piggy

Tack så jättemycket för hjälpen. :bow:

Skall ringa LRF och höra mig för....

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 295
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 501
Senast: mars
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
12
· Visningar
1 361
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag får aldrig komma på arbetsintervju på de jobb jag söker. Kanske beror det på att jag skriver att jag bara är tillgänglig för jobb...
Svar
1
· Visningar
804
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama