Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det finns 'hoof polish' (de flesta antingen svarta eller med massor av glitter). Snabb googling visade att guld finns men gul? Funkar "guld"?
Finns det någon färg eller "hovnagellack" man kan köpa och måla på hovarna och som går att få bort? Letar efter gul sådan för en fotografering.
Fingerfärger till barn kanske kan fungera?
Borde vara hyfsat lätt att få tag i.
Jag har aldrig målat hovar med fingerfärg, däremot hela hästar. Kanongrej att göra på terminsavslutnings-uppvisningen med småbarnseleverna!Tack det har jag inte tänkt på
Jag har aldrig målat hovar med fingerfärg, däremot hela hästar. Kanongrej att göra på terminsavslutnings-uppvisningen med småbarnseleverna!
Annars kanske det går att använda sån där spray man sprayfärgar håret med? Jag tänker att kan man ha det i huvudet på sig själv eller sina barn så borde ju det funka att ha på hästens hovar. Den är ju visserligen vattenlöslig så det får väl inte vara för blött om man ska använda den
Fast den är väl inte så nyttig egentligen?
Säkert inte men om den är tillåten att sälja till människor så överlever säkert hästen att få hovarna infärgade i ett par timmar
Njae, den bör väl egentligen inte användas till barn under 16 år.
http://www.st.nu/medelpad/sundsvall/halsofarlig-spray-anvands-pa-barn
Nej inte några program för dena fotoshootphotoshop....