Finns det ett liv utan djur?

G

Gerbillus

Har funderat ibland hur det ska bli när sonen flyttat hemifrån. Slutar man med djur då eller ägnar man istället mer tid åt dem / skaffar fler? Snälla hjälp mej lite om hur ert liv blivit efter barnen flyttat!

Sv: Finns det ett liv utan djur?

Jag tror inte mina ögon. SLUTAR man med djur?? Fast jag ska inte lägga mig i jag har ju inte börjat med barn ;)

Hälsningar Mollys matte

nä du har rätt, man MÅSTE ju inte jaga karlar bara för att man inte har hemmavarande barn! :rofl:

Jag flyttade hemifrån men katten stannade kvar... ;)

Naturligt vis slutar man inte med djur, varför skulle man göra det när barnen flyttat? då har man oftast lite mer tid för dem. :D djuren alltså

Liknande trådar

Lantbruksdjur UTAN att diskutera rovdjurens vara eller icke vara... (det brukar bara bli infekterade diskussioner, så låt bli det tack!) Hur agerar...
Svar
5
· Visningar
540
Senast: ameo
·
Hästmänniskan hejhej, ursäkta för mycket text 🥲Jag har precis tagit studenten och ska flytta ganska långt bort i början på nästa år. Ponnyn som jag...
Svar
8
· Visningar
631
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
565
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30
  • Stillsam sysselsättning?