Finns det en video på t.ex. LB?

fem

Trådstartare
Det vore väldigt nyttigt med en video med de vanligaste dressyrprogrammen som rids av vanliga ryttare/hästar. En sådan video skulle man kunna kolla på och därmed lättare lära sig programmet.
Finns det någon sådan?

Sv: Finns det en video på t.ex. LB?

har aldrig hört talas om nåt sånt iaf.......men annars kan man ju filma programmet på tävling/programridning

Ja visst, men jag tänkte närmast på en video med kommentarer från domare eller instruktörer så att man förstår vad man ska titta på. Dressyrprogram på elitnivå är oftast så avancerade så man lär sig inte grunderna.

jaha jag trodde att du bara ville lära dig programmet....men man kan ju filma nån typ programträning när det är LB som rids

Liknande trådar

Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
533
Senast: Mli
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 057
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 275
Senast: Lady_S
·
Foder & Strö Jag kommer snart ha min första omgång med åringar och funderar därmed på hur jag bäst ska ta hand om dem, främst fodret. De får...
Svar
8
· Visningar
512
Senast: Sryoqwe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tik som "luktar gott"
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V