Finn Tacks neoprene handskar

hag391

Trådstartare
Blev sugen att prova neoprenen för att slippa blöta och kalla händer. Någon som har dom eller provat?

Sv: Finn Tacks neoprene handskar

Provade att köra med neoprene handskar från Jula en gång, det var några minus och jag kan säga att jag gör inte om det misstaget igen!

*kl*
Neoprenhandskar funkar bara när det är hygglig temperatur och regnar, då är de jättebra.

her inte kollat på dem men har 2 andra handskar i neopren o jag tycker de funkar bra såhär på hösten, mina är dock fodrade med flecce...

Liknande trådar

Utrustning Är medryttare och hästen jag rider går barfota. Ägaren kommer inte att sko hästen, såvida hovslagaren inte propsar på det, och hästen...
Svar
12
· Visningar
716
Senast: Miingla
·
Foder & Strö Jag har lite bryderier med att välja hösilage i år till våra normalfödda ponnysar ( D ponny) .De är ute mycket, 14 timmar på dagen på...
Svar
10
· Visningar
706
Senast: Sesca
·
Hundhälsa Obs långt inlägg. I slutet av maj sprang jag och min dvärgschnauzer Hasta ihop på en agilitytävling, vi flög iväg bägge två så jag vet...
Svar
4
· Visningar
959
Senast: igbest
·
Kropp & Själ Får ont i magen av nästan allt. Provar vad som fungerar och det är väldigt få saker. Keso. Vitt bröd (så det är inte celiaki), riskakor...
Svar
8
· Visningar
989
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka