Finare "sopsäckar"?

Idas

Trådstartare
Har en stor tavla (50x70) som jag ska slå in. Känns svårt att använda vanligt papper då dels hela rullen kommer gå åt, och jag tror det blir svårt att få fint.

Finns det några presentsäckar eller liknande att köpa i en sån storlek? :) Eller sopsäckar i roligare färger än svart? Eller har ni några andra förslag hur jag kan slå in den? :D

Såg röda sopsäckar häromdagen... Kan det ha varit Jula eller Rusta tro... Eller ÖB. Eller Clas Ohlson?
Eh ja, jag vet inte, men existerar gör det! :p

Har en stor tavla (50x70) som jag ska slå in. Känns svårt att använda vanligt papper då dels hela rullen kommer gå åt, och jag tror det blir svårt att få fint.

Finns det några presentsäckar eller liknande att köpa i en sån storlek? :) Eller sopsäckar i roligare färger än svart? Eller har ni några andra förslag hur jag kan slå in den? :D

50x70 är inte så stort. Jag har slagit in större tavlor än så med vanligt julklappspapper. Är det stort så får man liksom börja slå in ena änden och sen slå in den andra delen som blir över, eftersom pappret sällan är så brett så att det räcker runt hela. Med lite snöre runt så syns inte ens skarven.

Jag har slagit in två tavlor i det måttet nu till jul. Gick jättebra :)
Dels hade jag nån rulle papper från IKEA som var bredare än normalt, men det gick fint med vanlig bredd också.
Till maken slog jag in ett paket som var betydligt större. 70x130 kanske? Det gick det med :)

Liknande trådar

Fritid Vi ska köpa en ny högtalare till en förening jag är med i. Högtalaren ska användas på ponnyutställningar och liknande arrangemang, både...
Svar
7
· Visningar
402
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 168
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 167
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 826
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar