C

cerrox

Blev lite fundersam ang. en sak och undrar om det kanske är någon här som vet, på bipacksedeln för Finadyne står det att man kan använda det upp till 5 dygn, alltså ska det inte användas längre tid än så? Men om man ska ge en kur till hur lång tid måste det gå emellan då?

Sv: Finadyne

En häst i mitt stall äter 1 påse finadyne dagligen, har gjort så i över 1 års tid och ska fortsättningsvis oxå äta den dosen. Så jag tror inte det måste gå så många dagar mellan kurerna...

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
Kropp & Själ Upptäckte igår att det blir väldigt tidigt mörkt, redan vid ca kl 19 börjar det skymma. Så ska inventera reflexförrådet, vet att jag...
Svar
9
· Visningar
530
Senast: SiZo
·
Hästvård Jag behöver er hjälp buke-vänner! Jag står inför ett etiskt dilemma med min häst som skadar sig gång på gång. Han är 5 år och jag har...
Svar
17
· Visningar
1 862
Senast: Willys
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 332
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka