Hellas
Trådstartare
Jag håller precis på att banta bort ungefär 10 överflödskilo som hade smugit sig på under de senaste åren. 7 av kilona är nu borta. Jag har nu lovat mig själv att när jag når min målvikt ska jag unna mig mitt livs första ordentliga ridstövlar av dressyrmodell. Mitt problem är bara att jag även när jag är smal har förbaskat stora vader och dessutom tjocka vrister. Jag har provat hur många stövlar som helst i ridbutiker och har aldrig hittat någon som ens är i närheten till att gå runt mina jättevader Fattar det inte, för jag är inte någon jätte precis. Kunde inte ens hitta stövlar när jag vägde 65 kg till mina 170 cm.
Vad sjutton gör man? Jag förstår att jag måste specialbeställa, men varifrån och hur? Trots mina 30 år i hästvärlden har jag ingen aning om i vilken ända man börjar. Det jag söker är ett par ganska klassiska svarta stövlar. Inget bling och inget lack. Snälla, hilfe!!!
Vad sjutton gör man? Jag förstår att jag måste specialbeställa, men varifrån och hur? Trots mina 30 år i hästvärlden har jag ingen aning om i vilken ända man börjar. Det jag söker är ett par ganska klassiska svarta stövlar. Inget bling och inget lack. Snälla, hilfe!!!