Fina bilder

Nussikan

Trådstartare
Här kommer lite fina bilder som "nordtravare" skickade till mig så jag kunde lägga upp dom. Jätte härliga! :)

12735368.jpg

12735369.jpg

12735370.jpg

12735372.jpg

12735373.jpg

12735509.jpg

12735510.jpg

12735511.jpg

12735512.jpg

Sv: Fina bilder

Fina bilder och häst! Trevlig blandning på bilderna också.

...nordtravare, du har inga fler bilder på svängeln och läderremmen den är fastsatt i? :angel:
Skulle behöva se hur det ska se ut på Tidaholmsgiggarna, det som hindrar mig från att använda min.
Ja sen tänkte jag skicka iväg hjulen till en kunnig för tillfixning men ja. :D

den sitter i den uformade "järnögglan" längst fram sen går den till bakaxeln ,bredden passar i järnögglan den är dubbelsydd ca 9-10 mm tjock totalt med det ekipaget körde jag nordanstigs hästrally jag var ensam med en antik gigg

Senast ändrad:

Ok tackar, det var lite så jag trodde att den hade suttit en gång.
Bra med måttet på hur tjock remmen skulle vara.

Vad kul att ni var med på nordantstigsrallyt med den.
Gillade ni det? Nordanstigsrallyt alltså.
Vi har yrat om att försöka vara med flera år, men det har aldrig blivit av tyvärr. Sambon brukar roat säga att hans rustning ialla fall varit med på maskerad delen. :D

Hej "nordsvensk" kallblodstravare 13 år rids med westernsadel körs med det mesta man kan knyta fast bakom. hans enda fel är travstressen som kommer fram ganska ofta ,han skall gå 4 mil ridled i helgen och är tränad för det

Hej rallyt var helskoj väl värt besväret ,små skettisar kulade runt glatt och frejdigt min häst kan hålla tempo men fick ligga i för att hålla jämna steg med en russ ,synd bara att det inte var mer köekipagen

Åååå...vilka fina bilder!!!söt hur gammal är hon/han?ha de bäst/mej:bump:

Liknande trådar

Hundhälsa I morgon har det gått en vecka sen kastreringen av vår hanhund. Tycker att läkningen ser fin ut och han verkar inte ha ont, slickar inte...
Svar
17
· Visningar
1 282
Hästvård var inne på klinik igår med min häst då han fått sig en sparkskada i hagen, röntgen såg fin ut men ultraljudet kunde man se en liten...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: casio01
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
23
· Visningar
2 377
Senast: Stergo
·
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 766

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp

Hästrelaterat