Mirre

Trådstartare
Vill ha något nytt och titta på, men vet inte riktigt vad.

Så vilka filmer gillar ni?
tipsa mig!

Sv: Filmtips

Eagle Eye är väl rätt så nice att se, det är en action film.
Frozen om du inte sett den, en bra disney film- en annan bra tecknad film är Spirited Away.

Om du vill gråta floder så se Hachiko.

Godzilla är min personliga favorit och jag hoppas att den nya Godzilla kommer vara minst lika bra! :love:

Har du sett alla marvel filmer? Rekommenderar Captain America 2, men då bör man väl ha sett ettan och avengers först.

Har sett massvis med filmer men kommer inte på några nya...

Frozen har jag sett och gillade den skarpt.
Hachiko har jag velat se hur länge som helst, tack för att du påminde mig om den :)

Ska kolla in de andra du skrev också, de har jag inte sett.

Åh vad roligt! Jag med, älskade hur man inte kunde förutse vad som skulle hända. :D

Puttar upp den här tråden. Behöver filmtips då jag har filmnet nu och filmtittande funkar som ångesthantering. Inte tramsiga komedier, inte övernaturliga grejer och vampyrer och sånt. Gärna drama, thriller, ev. skräck om det inte blir så överdrivet att det mest känns som en misslyckad komedi.

Jag bara bläddrar mellan filmerna och hittar inget jag fastnar för, hjälp!

Vill ha något nytt och titta på, men vet inte riktigt vad.

Så vilka filmer gillar ni?
tipsa mig!
About Time såg jag nyligen. Riktigt bra.
Annars brukar jag rekommendera mina favorit filmer. Te.x
The pursuit of happyness
taken
Law Abinding Ziticen

Liknande trådar

Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 207
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
457
Senast: Smulu
·
Hemmet Vet inte riktigt vad som hänt med min gjutjärnspanna. Som om det finns en film som släpper? Är den bortom räddning? Har försökt fetta om...
Svar
19
· Visningar
909
Senast: Kakis
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 089
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar