Filmklipp ohanterbara hästar

M

Midnight_Rose

Vet någon om det finns några filmklipp på hästar som ex anfaller osv alltså lite farliga hästar...och att man får se att det kan få dem lydiga osv...

Monty Roberts eller någon annan duktig?

:bump:

Sv: Filmklipp ohanterbara hästar

Vet någon om det finns några filmklipp på hästar som ex anfaller osv alltså lite farliga hästar...och att man får se att det kan få dem lydiga osv...

Monty Roberts eller någon annan duktig?

:bump:
Om du har de svårt med din häst så kontakta Ann lindberg så kan du anmäla din häst som demohäst när Monty Roberts kommer.
Anmäl den som problemhäst. Jag har varit i linköping hos monty med en häst som demo de var gör skoj. mkt spännande han kommer nu i maj så tveka inte och lägg på ett kol.lycka till. Hästen blir omhändertagen som en kunglighet.

Jo jag har pratat med henne och det verkade intressant. Hade Helsingborg och ume att välja på då tar jag isåfall Helsingborg (föräldrar i skåne) men jag ska funder lite till för jag vet inte hur många dagar det handlar om :confused:

Jo jag har pratat med henne och det verkade intressant. Hade Helsingborg och ume att välja på då tar jag isåfall Helsingborg (föräldrar i skåne) men jag ska funder lite till för jag vet inte hur många dagar det handlar om :confused:

En dag. Du kommer samma dag el kvällen innan.
Vänta inte för länge för de är många som skriver.

Liknande trådar

Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 754
Senast: Nevermind
·
Körning Jag började läsa lite i TR för sportkörning (jag har inte ens en körbar ponny än :p jag tror att jag bara snabbt skulle kolla vilka...
Svar
14
· Visningar
611
Senast: Mli
·
Hästvård Vi drog som sagt stygnen i söndags och bandagebyte idag.. Vi har problem med att få de å sitta som de ska, trots snögg, bandage och mini...
2 3
Svar
55
· Visningar
4 776
Senast: MattiZ
·
Dressyr Apropå diskussionen om reaktiva hästar (jag har också haft en, det ÄR ganska märkligt för även om man är van vid reaktiva hundar så är...
Svar
2
· Visningar
819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka