J

jagjosefine

Kan inte någon förklara för mig hur man lägger upp filmer? Det står ingenting om hur man gör det i dom nålade trådarna!
 
Sv: Filmer

Använd då sökfunktionen och sök i forumet. Jag gjorde en snabb sökning i forumet och fick 33 träffar :angel:

Finns inte svaret (jag vet att frågan finns ett otal gånger) så är det nog så att ingen här kan svara på din fråga.

Eller sök på internet, det finns ett flertal sidor på svenska som talar om hur man ska göra.
 
Sv: Filmer

Tack för hjälpen!
Men det måste ju vara några som vet här på buke eftersom det är flera som har lagt upp filmer och filmlipp i olika trådar
 

Liknande trådar

Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
264
Senast: Sel
·
Bukefalos Såhär gör bukefalos jätteofta för mig. Många gånger måste jag också uppdatera sidan innan jag kan lägga in bilder eller posta, men det...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Alexandra_W
·
Tjatter Vad är de bästa tips som du har fått från Bukefalos? Mina är hårolja och deodorant under brösten.
Svar
17
· Visningar
764
Senast: kolblakkur
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter När det nu är 28 år sedan den här sidan startade kan väl det senaste året sammanfattas med att inte så mycket hänt eller förändrats på...
Svar
4
· Visningar
2 440
Senast: Tilly_85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Ridbana i sand, tips
  • WE-tråden
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp