J

jagjosefine

Kan inte någon förklara för mig hur man lägger upp filmer? Det står ingenting om hur man gör det i dom nålade trådarna!

Sv: Filmer

Använd då sökfunktionen och sök i forumet. Jag gjorde en snabb sökning i forumet och fick 33 träffar :angel:

Finns inte svaret (jag vet att frågan finns ett otal gånger) så är det nog så att ingen här kan svara på din fråga.

Eller sök på internet, det finns ett flertal sidor på svenska som talar om hur man ska göra.

Sv: Filmer

Tack för hjälpen!
Men det måste ju vara några som vet här på buke eftersom det är flera som har lagt upp filmer och filmlipp i olika trådar

Liknande trådar

Bukefalos Jag tror detta passar bäst under Bukefalos men annars får moderator gärna flytta den eller ta bort om det på något sätt skulle vara...
Svar
5
· Visningar
494
Senast: Shaggy
·
Bukefalos Undrar om bukefalos forum har samarbete med mobiltillverkare? 😁 Sen några veckor tillbaka (tyvärr lite oklart när) så är knapparna för...
Svar
9
· Visningar
482
Senast: Krålus
·
Kultur Vilken är den bästa filmen ni någonsin sett? Behöver inte vara kvalitetsmässigt bra utan kan vara bra av anledningar ni själv väljer...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
4 222
Kultur Vilken film tänker jag på? Amerikansk films som är gjord runt 2000 nånstans. Det jag kommer ihåg av handlingen är att det är en vuxen...
Svar
3
· Visningar
339
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama