Film från terrängträningen i söndags!

Estivuz

Trådstartare
Ganska dåligt filmat stundtals, och precis innan ett hinder spårar filmen ur och snabbspolar, hehe, ser ganska kul ut... :angel:

Hade lite problem med att komma över huset, hästen levde i sen egen lilla värld. Han tycker det är så roligt så han vet inte riktigt var han ska ta ivägen ibland, och då leker han mest med mig. Skuttar runt och har sig.. :p Blir otroligt stark ibland också, när han stoppar på huset när vi hoppar banan beror det på att jag fastnat i förhållningen och han bara studsar på stället.

Kommentarer både på mig o pållen tack!! :bump:

Sv: Film från terrängträningen i söndags!

Åååååååååhhh så UNDERBART härligt det ser ut! :love: :love: :love:
Jag vill OCKSÅ träna terräng igen, det var jättelängesedan jag gjorde det! Det finns inget bättre ju!

Min data är väldigt seg nu, så jag såg inte hela filmen, men det av det jag såg så såg det väldigt trevligt ut! Jättefin pålle!

Haha, det såg roligt ut när den började snabbspola ja... :rofl:

Var vår första träning för i år. :love: Älskar att hoppa terräng, e otroligt roligt!

Det ser så fruktansvärt underbart ut för er två :love: Var någonstans är det? Missade det isf om du redan skrivit det.

Oftast gick det ju väldigt lugnt och fint och såg avslappnat ut (för det mesta). Såg väldigt skojjigt ut i snabbspolningen.

Ellen

Ni ser ut att ha jätteroligt tillsammans! :D

Måste fråga, vad är det för låt du har med?

Det ser så fruktansvärt underbart ut för er två :love: Var någonstans är det? Missade det isf om du redan skrivit det.

Oftast gick det ju väldigt lugnt och fint och såg avslappnat ut (för det mesta). Såg väldigt skojjigt ut i snabbspolningen.

Ellen

Tack! Vad kul att du tycker det! ;)
Är på Vallentuna RK.

Söt häst!
Och vad kul det ser ut att vara! :)
Man blir ju lite sugen :)
Fast jag är alldeles för feg för att hålla på med fälttävlan, "vanliga" hinder som går att riva räcker för mig :angel: :p

Jag är ju hoppryttare normalt men jag måste säga att det nästan känns "säkrare" att rida på fasta hinder. Iaf på min häst, har tar hindren lite mer på allvar, taxerar själv osv. :)

Ingen som har lite kritik att komma med? Vad ska jag tänka på och så?

Hej Babe.

Får inte upp filmen :(, var det AKträningen på Veda?
Skulle varit med, men var sjuk.

Tjena! När får man se dig på banan då? Ska du till ryttis den 31/5?
AKträning? Hmm, det var Terese Järn som hade träningen, och japp det var på veda!
Länken ska funka, funkar för mig iaf...

Såg jättefint ut! Ni såg ut att trivas bra med varandra och du ser ut att ha en mycket välmående häst :bow: till dig!

Dock hade jag velat korta dina läder så du kom upp lite mer o inte hamnar i lite stolsits när han blir studsig :)

Vad är det för skimmelponny?

Tack! Japp, hade lite långa läder, kortade faktiskt dom hoppträningen efter :) Jag hoppas han mår bra! Det verkar så. Vill tro att han har det ganska bra med så mkt utevistelse som möjligt, hagkompisar, otroligt omväxlande ridning osv osv. Verkar vara ett bra recept, peppar peppar, eftersom han hållt sig så frisk och kry!

Skimmelponnyn, hmm. Vet inte vad tjejen heter som har den, en hovslagardotter är det iaf. Ponnyn är ett sto, vet inte så mycket mer om den.

Sitter på fel dator för att kunna se :p

Tänkte helt fel, AK hade träningar på Veda den 17e, det var Näs den 13e..
Nej, håller träningar själv på torsdagar så det brukar inte hinnas med mycket annat när man inte har ngt körkort själv. Vi har träningsläger för AK här uppe i sommar, du ska inte komma upp? :)

Nej, håller träningar själv på torsdagar så det brukar inte hinnas med mycket annat när man inte har ngt körkort själv. Vi har träningsläger för AK här uppe i sommar, du ska inte komma upp? :)

Åhhh, när ska ni ha lägret?? Skulle jättegärna komma och hoppa lite för AK om vi menas samm Ak förståss. Efternamn W???

Ok!
Mja, ska nog på träningsläger på Runstens gård för Lena Bredberg i sommar.. Är ju föräldrarna som betalar så jag lär inte få gå på 2, hehe.. ;)

Liknande trådar

Fälttävlan Och jag överlevde! Det var grymt varmt hela helgen, både hästen och jag drack kopiösa mängde vatten. Dressyren gick helt okej, trots...
Svar
10
· Visningar
1 365
Senast: Estivuz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka